loading...
مسابقه عشق
farhad بازدید : 19 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)


اول از همه به اقا سعیدسلام میکنم به خاطرنظر دادنشون امیدوارم توزمان مجردی همیشه با ماباشین حالابعدمتاهل شدنتون یه کاریش میکنیم تاحالاوقت نکردم مطلبی بنویسم ولی از این به بعد سعی میکنم واسه همه مجردای گل وقت بزارم امیدوارم همتون جنبه مطالبی رو که مینویسم داشته باشین پس لطفا فقط مجردا بخونن ممکنه واسه هر متاهلی مناسب نباشه  به وبلاگ من خوش اومدین لطفا هرانتقاد وپیشنهادی دارین بگین تعارف نکنین به جون شماناراحت نمیشم منتظرم فعلا یه خورده کار دارم خیالتون راحت درس نمیخونم اخه وقت درس خوندن ندارم کارای مهمتری دارم بابابابابابابای نانازا تابرمیگردم مشغول باشین وخوش بگذرونین


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 82
  • بازدید کلی : 8,519