loading...
مسابقه عشق
farhad بازدید : 62 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
الان ما یک عدد همسر داریم که صورتش کجه!!!! تازه وقتی می خنده خنده دارتر هم میشه

جریان هم از این قرار بود که چهارشنبه عصر از سر کارش بهم زنگ زد و می گه از صبح که اومدم سر کار سمت راست صورتم بی حس شده می گم خوب زودتر پاشو بیا بریم دکتر اقا می فرمان نه خوبم الان خیلی کار دارم بعدم تلفن رو قطع می کنه حالا من دل تو دلم نیست اخه می دونین که سکته ی مغزی هم همچین علایمی داره نیم ساعت بعد دوباره زنگ می زنم خانوم منشی عزیز می فرمان جلسه هستن به موبایلش زنگ می زنم جواب نمی ده و این یعنی این که من جلسه ام و بهم زنگ نزن ولی من که ول کن نیستم اینقده زنگ می زنم تا گوشیش رو جواب می ده و با صدای ارومی می گه من تو جلسه ام می گم می دونم ولی باید بری دکتر می گه ببین مامان خانوم هی بهم نگو چی کار کنم من خودم می دونم الانم کار دارم و دوباره قطع می کنه دیگه عصبانی می شم و با خودم می گم اصلن به من چه وقتی خودش دلش واسه خودش نمی سوزه اما زودی یادم میوفته که همسرجان غیر از نقش همسری و پدری نقش عابر بانک رو هم برامون داره  واسه همین اول کمی توی اینترنت سرچ می کنم مطمئن میشم که اگه سکته مغزی بود دیگه تا الان که یک ۸ ساعتی ازش گذشته باید دور از جونش یک بلایی سرش میومد پس سکته نیست و احتمالا سندروم بلز هست که توی این بیماری ویروسی یک دسته عصب که مربوط به یک طرف صورت هستن ملتهب میشن و دیگه کار نمی کنن این طوری میشه که یک طرف صورت تقریبا فلج میشه

همسرجان رو فرستادم پیش یک متخصص گوش و حلق و بینی و الان داره دارو مصرف می کنه فقط خدا کنه تا دوهفته ی دیگه خوب بشه اخه مشهد عروسی دعوتیم

پ.ن: تا الان پاتریک و اقای خرچنگ و اختاپوس به لیست ارزوهای ستایش اضافه شده !!!

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 78
  • بازدید کلی : 8,515