loading...
مسابقه عشق

030

farhad بازدید : 8 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
چند وقتی دور افتادم و نتیجه اش روبه عینه لمس کردم.حالا دوباره اومدم  مثل همیشه دریاب......مهربانترینم....


farhad بازدید : 22 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
جدال تیم‌های اول و سوم جدول/ استقلال به دنبال 3 امتیاز در تهران

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان فردا با دیدار حساس تیم‌های ملوان و آینده‌سازان پیگیری می‌شود.

خبرگزاری فارس: جدال تیم‌های اول و سوم جدول/ استقلال به دنبال 3 امتیاز در تهران





در مهم‌ترین و حساس‌ترین دیدار هفته آینده سازان میهن پذیرای ملوان بندرانزلی است. آینده‌سازان به 9 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به ملوان در جایگاه سوم قرار دارد و ملوان هم با 4 برد متوالی صدرنشین جدول‌رده‌بندی است.به گزارش خبرگزرای فارس، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان فردا با برگزاری 6 دیدار در اصفهان، همدان، بوشهر، زاهدان و ارومیه پیگیری می‌شود.

استقلال هم که این روزها روی نوار باخت قرار گرفته و از 4 بازی برگزار شده لیگ تنها یک پیروزی کسب کرده فردا در خانه مقابل اوج نصر قرار می‌گیرد. استقلالی‌ها این هفته مربی خود را به دلیل اخراج در بازی قبلی روی نیمکت ندارند.

*برنامه کامل هفته پنجم به شرح زیر است:

پنجشنبه 11/7/92 – ساعت 15

* آینده سازان میهن - ملوان انزلی، ورزشگاه درچه خمینی شهر

* پاس همدان - پالایش گاز ایلام، ورزشگاه کوثر کرمانشاه

* استقلال تهران - اوج نصر، پارک پردیس بانوان

* دلوار کشتی جنوب - گرگان، ورزشگاه شهدای چغادک بوشهر

* سیستان و بلوچستان - شهرداری بم، ورزشگاه تختی زاهدان

پنجشنبه 11/7/92 – ساعت 11

 همیاری شهرداری - فولاد نورد کوه، ورزشگاه تختی ارومیه


farhad بازدید : 15 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)
به نظر خودم ، دختر ها خیلی بخوان مجرد بمونن تا 22 سالگی ، پسر ها خیلی بخوان عذب باشن تا 24 سالگی . حقیقتا بیش تر از این باعث تنش و بوجود اومدن مشکلات روانی میشه در خانه ی پدری ، چون توان و استعداد چرخوندن یک زندگی رو دارا هستیم ولی زندگی نداریم . متاسفانه الان خیلی از دختر ها 27 ساله حتی 30 ساله هنوز تو خونه ی بابان و پسر ها هم همین طور ، طرف 30 سالشه ولی هنوز میاد سر سفره ی بابا مامانش می خوره ، گاهی عقم میگیره از این آدم ها ، الانم می بینی شب و نصفه شب ، بعضی از وبلاگ نویس ها ، پست های غمگین می ذارن ، انگار بق می کنن و میرن تو خودشون ، حتی وبلاگ هایی که اساسا به شاد نویسی مشهورن . به نظره من ریشه تمام مشکلات در بی همسری است ، چه دختر چه پسر ، هر دو جنس به همسر ، حقیقتا نیاز مبرم دارن . شب ها جای آدم نباید پای کامپیوتر باشه ، شب ها فقط باید در آغوش گرم و امن همسر ، آروم گرفت و به خواب ناز رفت . همسر تنها کسی هست که می تونه تمام غصه های رخنه کرده در اعماق وجود آدم رو ، آب کنه و به آدم طراوت و شادابی بده ، اگه شغل و در آمد مناسب داشته باشه ، اگه معتاد نباشه ، اگه هرزه و هوس ران و خیانت کار نباشه ، اگه متعصب و سخت گیر نباشه ، اگه با فرهنگ مهربون و با شعور و با معرفت باشه و ... خدای اش الان تو جامعه ی ما چند درصد از دختر و پسر ها این جوری هستن ؟ اینکه به نظره من اکثر ما جوان های ایرانی تنها و افسرده هستیم حتی اگه به ظاهر لبخند بزنیم . مشکل از کجاست ؟ از اینکه دوست دختر دوست پسری باب شده و بد حجابی غوغا میکنه و باعث شده پسر ها راحت و بدون تعهد به روابط جن سی خودشون برسن ، در واقع حماقت خیلی از دخترها که خودشون رو مفت باز کردن واسه پسرها و تمام زیبایی هاشون رو مثل مانکن ویترین مغازه ها در معرض دید پسرها قرار دادن ، مفت مفت خودشون رو عرضه کردن واسه پسرهای بی قید و بند و بار ؟( حتی به نظره من زیبایی موی سر هم نباید در معرض دید پسرها قرار بگیره ، ولی الان دخترا حتی موهاشون رو رنگ میکنن و از روسری یا شال می ریزن بیرون که پسر ها مفت مفت نگا شون کنن و جون جون هوسی بگن براشون ، دیگه چه برسه به زیبایی سینه ها ، ران ، بازو ، باسن که دخترای زیادی با پوشیدن لباس تنگ و کوتاه در معرض دید پسرها قرار میدن ، خب این پسر چرا بخواد ازدواج کنه ؟) یا مشکل از مسائل اقتصادی جامعه نشئت می گیره ؟ کی مقصره ؟ چرا به این جا رسیده جامعه مون ؟
farhad بازدید : 14 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

    حالا که پاییزهایم بی باران!
                     آرزویم؛
                     خیس شدن
                     زیر آشفتگی های زلف تو ست...‏

+محسن شرو


farhad بازدید : 21 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

پیشنهاد جدید غرب، روسیه و ژاپن به ایران: «لغو تحریم ها و ابقای اسد» در برابر توقف برنامه هسته ای نظامی

غرب حساسیت و اهمیت بقای حکومت اسد را برای ایران در دو بخش استراتژیک و دینی درک و تلاش می کند از این موضوع برای توافق با حسن روحانی رئیس جمهور جدید ایران دست یابد.

یک روزنامه اسرائیلی از ارائه بسته جدیدی از مشوق ها از سوی کشورهای غربی به ایران با محوریت فعالیت های هسته ای تهران و سرنوشت بشار اسد رئیس جمهور سوریه خبر داد.

یک تحلیلگر برجسته اسرائیلی در روزنامه یدیعوت آحارونت نوشت: کشورهای غربی، چین، روسیه و ژاپن به ایران مجموعه ای از مشوق ها را پیشنهاد می کنند که شامل لغو تحریم های اقتصادی، ارتقاء جایگاه بین المللی ایران و ابقای بشار اسد در مقام ریاست جمهوری سوریه در مقابل توقف فعالیت های دارای اهداف نظامی ایران است.

ایران بارها اعلام کرده است که برنامه هسته ای اش دارای اهداف صلح آمیز است.

"رون بن یشای" تحلیلگر نظامی در اسرائیل در گزارشی که در روزنامه اسرائیلی یودیعوت آحارونت منتشر کرد افزود: غرب حساسیت و اهمیت بقای حکومت اسد را برای ایران در دو بخش استراتژیک و دینی درک و تلاش می کند از این موضوع برای توافق با حسن روحانی رئیس جمهور جدید ایران دست یابد.

وی افزود: متن قطعنامه جدید شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره خلع سلاح شیمیایی سوریه به شکلی تهیه شده بود که به توافق اشاره شده با ایران کمک کند. این قطعنامه خالی از تهدید مستقیم به کاربرد گزینه نظامی علیه بشار اسد است.

این تحلیلگر نظامی اسرائیلی افزود: در راستای توافق بزرگ با ایران، قرار است کنفرانس ژنو -2 با موضوع تعیین آینده سوریه باقی ماندن بشار اسد در مقام ریاست جمهوری سوریه برای سال های طولانی تایید شود./عصر ایران


farhad بازدید : 16 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)
چند وختی نیستم .. یه سفر به کویر دارم .. 


اینجا رو به صاحباش میسپُرم : دی 


[خدانِـــــــــــگهدار  چند روزی ×]


تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 90
  • بازدید کلی : 8,527